WANNET Kft.

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Ma 2019. december 11., szerda, Árpád és Árpádina napja van. Holnap Gabriella napja lesz.

Internet-hozzáférési szolgáltatás minőségének a fogyasztók védelmével összefüggő követelményei

Minőségi mutató megnevezése

Célérték

1./A szolgáltatás igénybevételét lehetővé tevő új előfizetői hozzáférési pont létesítésének és a szolgáltatásnyújtás megkezdésének határideje

15 nap

2./ Az Eszr. 2. § c) pontja szerinti hibabejelentés alapján lefolytatott hibaelhárítás határideje

72 óra

3./ A bejelentett díjreklamációk kivizsgálási és elintézési határideje

  

30 nap

4./A szolgáltatás éves szintű rendelkezésre állása

95 %

5./ A szolgáltató telefonos ügyfélszolgálati ügyintézőjének 60 másodpercen belüli élőhangos bejelentkezésének százalékos aránya az ügyfélszolgálat felé indított sikeresen felépült hívások esetén

85.00 %

Share