WANNET Kft.

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Ma 2019. december 11., szerda, Árpád és Árpádina napja van. Holnap Gabriella napja lesz.

NDSL

Mi az NDSL szolgáltatás?
A WANNET NDSL szolgáltatása egy olyan DSL szolgáltatás, melynek kiépítésekor Ön megszabadulhat már meglévő Magyar Telekom telefon előfizetésétől.

Mely településeken érhető el a WANNET NDSL szolgáltatása?
A WANNET NDSL szolgáltatása Tiszaújváros és Tiszaszederkény területén érhető el.

Mi szükséges ahhoz, hogy igénybe tudja venni az NDSL szolgáltatást?
Csak aktív telefon előfizetéssel vehető igénybe az NDSL szolgáltatás. Az Internet szolgáltatás kiépítésekor a WANNET az Ön megbízásával felmondja jelenlegi telefon előfizetését, így telefonszolgáltatás nélkül csak Internet szolgáltatás üzemel tovább a telefonvonalon. Csak rézérpárral rendelkező telefonra rendelhető meg az NDSL szolgáltatás. Optikai szálon, rádiós eléréssel megvalósított vonalon, aktív eszközökkel kialakított virtuális vonalon vagy iker vonal esetén az NDSL szolgáltatás igénybevétele nem lehetséges.

Kell telefonszámlát fizetnem a Magyar Telekom felé?
Az NDSL szolgáltatás esetén a vonalon hagyományos telefonszolgáltatás nem üzemel tovább, az előfizető esetleges korábbi vezetékes telefonszáma megszűnik. Az előfizetőnek a továbbiakban nem kell külön telefonszámlát fizetnie a Magyar Telekom Nyrt. felé, az Internet szolgáltatás díja viszont magasabb mint az ADSL szolgáltatás esetében.

Kell modemet vásárolnom a szolgáltatáshoz?
Önnek nem kell külön megvásárolnia a modemet, az a Szolgáltató tulajdonában marad. Az NDSL szolgáltatás havidíja tartalmazza a szolgáltatáshoz szükséges modem havi használati díját.

Hogyan vehetem kedvezőbb havidíjjal igénybe az NDSL szolgáltatást?
Az NDSL szolgáltatás kedvezőbb havidíjához válassza az e-számlát és a csoportos beszedési megbízás vagy átutalás fizetési mód valamelyikét!

Milyen dokumentumok szükségesek a szerződéskötéshez?
Egyéni előfizető esetén:
- személyi igazolvány másolat
- lakcímkártya másolat
- a telefonvonal tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata, utolsó havi Magyar Telekom számla
- bérlő vagy hozzátartozó esetén az ingatlan tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata
- ISP (szolgáltató) váltás esetén meghatalmazás
- Távbeszélő (telefon) szolgáltatás felmondó nyilatkozat 

Üzleti előfizető esetén:
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat másolat
- aláírási címpéldány másolat
- vállalkozói igazolvány másolat
- a telefonvonal tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata, utolsó havi Magyar Telekom számla
- bérlő esetén az ingatlan tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata
- ISP (szolgáltató) váltás esetén meghatalmazás
- Távbeszélő (telefon) szolgáltatás felmondó nyilatkozat

Mi a szünetmentes szolgáltató – ISP (Internet Service Provider) váltás ügymenete?
Ön jelzi felénk szerződéskötési szándékát és ezzel egyidejűleg meghatalmaz minket, hogy korábbi Internet szolgáltatójánál fennálló előfizetői szerződése megszüntetése érdekében eljárjunk.

A szünetmentes szolgáltató-váltás sikeres megvalósulásához a következő feltételeknek kell teljesülnie:
- Az NDSL Előfizetőnek a régi internetszolgáltató felé ne legyen díjtartozása.
- Az NDSL Előfizetőnek ne legyen érvényes hűségnyilatkozata a régi internetszolgáltató felé.

Amennyiben a fentiek közül valamelyik nem teljesül, akkor a szolgáltató-váltás elutasításra kerülhet.

A szünetmentes szolgáltató-váltást a Magyar Telekom Nyrt. hajtja végre, a váltás pontos időpontját is a Magyar Telekom Nyrt. állapítja meg. Önnek eddig az időpontig a régi Internet szolgáltatója nyújtja az NDSL szolgáltatást, így Ön a régi szolgáltató számláit a Magyar Telekom által meghatározott időpontig köteles megfizetni.

Share