WANNET Kft.

  • Increase font size
  • Default font size
  • Decrease font size
Ma 2019. december 11., szerda, Árpád és Árpádina napja van. Holnap Gabriella napja lesz.

ADSL

Mi az ADSL szolgáltatás?
A WANNET ADSL szolgáltatása egy hagyományos ADSL szolgáltatás, amelyhez Magyar Telekom telefon előfizetés szükséges.

Mely településeken érhető el a WANNET ADSL szolgáltatása?
A WANNET ADSL szolgáltatása Tiszaújváros és Tiszaszederkény területén érhető el.

Mi szükséges ahhoz, hogy igénybe tudja venni az ADSL szolgáltatást?
Csak aktív telefon előfizetéssel vehető igénybe az ADSL szolgáltatás, így az Internet szolgáltatás mellett a telefonszolgáltatás változatlanul üzemel tovább a telefonvonalon. Csak rézérpárral rendelkező telefonra rendelhető meg az ADSL szolgáltatás. Optikai szálon, rádiós eléréssel megvalósított vonalon, aktív eszközökkel kialakított virtuális vonalon vagy iker vonal esetén az ADSL szolgáltatás igénybevétele nem lehetséges.

Kell telefonszámlát fizetnem a Magyar Telekom felé?
A telefonvonal előfizetőjének továbbra is telefonszámlát kell fizetnie a Magyar Telekom Nyrt. felé.

Internet kiépítést követően lemondhatom a telefon előfizetésemet?
Az internet kiépítését követően nem mondható le a telefon előfizetés, azt folyamatosan fizetni kell a Magyar Telekom Nyrt. felé.

Kell modemet vásárolnom a szolgáltatáshoz?
Önnek nem kell külön megvásárolnia a modemet, az a Szolgáltató tulajdonában marad. Az ADSL szolgáltatás havidíja tartalmazza a szolgáltatáshoz szükséges modem havi használati díját.

Hogyan vehetem kedvezőbb havidíjjal igénybe az ADSL szolgáltatást?
Az ADSL szolgáltatás kedvezőbb havidíjához válassza az e-számlát és a csoportos beszedési megbízás vagy átutalás fizetési mód valamelyikét!

Milyen dokumentumok szükségesek a szerződéskötéshez?
Egyéni előfizető esetén:
- személyi igazolvány másolat
- lakcímkártya másolat
- a telefonvonal tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata, utolsó havi Magyar Telekom számla
- bérlő vagy hozzátartozó esetén az ingatlan tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata
- ISP (szolgáltató) váltás esetén meghatalmazás

Üzleti előfizető esetén:
- 30 napnál nem régebbi cégkivonat másolat
- aláírási címpéldány másolat
- vállalkozói igazolvány másolat
- a telefonvonal tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata, utolsó havi Magyar Telekom számla
- bérlő esetén az ingatlan tulajdonosának hozzájáruló nyilatkozata
- ISP (szolgáltató) váltás esetén meghatalmazás

Mi a szünetmentes szolgáltató – ISP (Internet Service Provider) váltás ügymenete?
Ön jelzi felénk szerződéskötési szándékát és ezzel egyidejűleg meghatalmaz minket, hogy korábbi Internet szolgáltatójánál fennálló előfizetői szerződése megszüntetése érdekében eljárjunk.

A szünetmentes szolgáltató-váltás sikeres megvalósulásához a következő feltételeknek kell teljesülnie:
- A telefonvonal Előfizetőjének ne legyen telefondíj-tartozása.
- Az ADSL Előfizetőnek a régi internetszolgáltató felé ne legyen díjtartozása.
- Az ADSL Előfizetőnek ne legyen érvényes hűségnyilatkozata a régi internetszolgáltató felé.

Amennyiben a fentiek közül valamelyik nem teljesül, akkor a szolgáltató-váltás elutasításra kerülhet.

A szünetmentes szolgáltató-váltást a Magyar Telekom Nyrt. hajtja végre, a váltás pontos időpontját is a Magyar Telekom Nyrt. állapítja meg. Önnek eddig az időpontig a régi Internet szolgáltatója nyújtja az ADSL szolgáltatást, így Ön a régi szolgáltató számláit a Magyar Telekom által meghatározott időpontig köteles megfizetni.

Share